Nöjd

 
 
Att fokusera på sådant 
man KAN påverka och 
släppa sådant man inte
kan påverka underlättar
sannerligen livet.
 
Kan tyckas självklart,
men jag är en grubblare
som ibland fastnar och
ältar saker jag ändå inte
rår på, och behöver
påminna mig själv.
 
Livet blir mycket enklare
och man kan fokusera på
det bra och känner sig nöjd!
 
Effektiv och produktiv 
morgon med ett nytt möjligt
framtida forskningssamarbete
och nu sen lunch i solen.
 
Ljuvligt ❤️
 
Dessutom blev rådjursbogen
jag torkat i natt ljuvligt god!
 
 
 
 
 
 
Igår kväll unnade jag 
mig egentid och fixade
nya naglar hos Eva.
 
Lika nöjd som vanligt!
 
Och med tanke på 
”blinget” bor det nog en
skata i mig på riktigt 😂
 
 



åsa i åsele säger

Du må vara en skata ;-) men jag gillar Dig väldans mycket <3

Din text påminner om citatet jag lade ut i min blogg :)

kram

2018-04-19 @ 17:31:11
Znogge säger

Ja, nog borde man alltid tänka så men det tycker jag periodvis kan vara väldigt svårt. Oftast är det som vi inte kan påverka det som frustrerar mest. Härligt att få lite bling bling på naglarna!

Kram

2018-04-19 @ 17:34:54
URL: http://znogge.wordpress.com/
Tina säger

Hej fina Du! Ja just nu läggs det ingen tid på bloggen, jag har liksom ingen inspiration eller ork för att blogga känner jag. Men jag saknar verkligen mina fina bloggvänner och speciellt DIG! Superfina naglar vännen! Önskar Dig och de dina en härlig helg, jag hoppas solen skiner på Er! KRAM

2018-04-20 @ 08:37:37
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: