Vanor och ovanor

 
 
Tänk att det är så svårt att
få bra vanor och så lätt att
skaffa sig ovanor, så är
det iaf för mig - men ni har 
kanske bättre karaktär...
 
Målet (!) denna vecka har
varit att börja äta frukost igen,
och peppar, peppar så verkar
det fungera. Jag både vet och
märker den skillnad det gör.
 
Så nu gäller det bara att 
hålla i och få det till en vana.
 
 Piggare, peppigare och
produktivare utan blodsocker
som löper amok.
 
 



christin säger

Men kära vännen, det är väl alltid gott och nyttigt med mat jämt....8-). Problemet är väl att det är för mycket som är gott.....Nu kan du väl sitta i uterummet och mysa, jag brukar ibland gå ut på bron och ära där när det är så fina dagar som det är nu. Som du ser så är jag mycket glad just nu bara av den anledningen att snön töar bort, äntligen..

Kramar!!

Svar: Ha ha ha jag kan bara instämma ang maten :-D KRAM
Therese Bjärstig

2018-04-12 @ 19:56:06
Svea 😽 säger

Vad got mamma😸😻😽

2018-04-13 @ 13:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: