Inga planer...

 
...eller måsten var det.
 
Men så markerar Eroz i soffan
så hips vips får jag tvätta soffan.
 
Och då var det lika bra att ta
fönster och göra höst i kök
och vardagsrum.
 
Skönt att ha det gjort och
nu doftar det nystädat!
 
Dessutom åkte alla ljus,
lyktor och ljusstakar fram så
nu är vi redo för höstmörkret.
 
Hösten är min absoluta
favorit årstid!
 
 



Jessica Högberg säger

Hösten är mysig men värmenska visst komma tillbaka...

2018-08-11 @ 17:53:37
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Znogge säger

Hösten har sina fördelar men inte än. Inte på långa vägar! Jag satsar på bad på bryggan ännu ett tag framöver.

Kram och god kväll!

Svar: Bada på du, inte missunnar jag dig det! Här är dock värmen borta och meteorologisk höst infunnit sig så för mig blir det nog endast bad om bastun är varm hädanefter... 😊
Therese Bjärstig

2018-08-11 @ 19:04:16
URL: http://znogge.wordpress.com/
christin säger

Ingen liten tomte?..... Här var det bara + 4,7 kl 6.00 så nu känns det lite mera att det kommer att vända snart.... Men det är fint ute frisk och härlig luft solen skiner och svampen kommer upp ur jorden.... Vad kan man mera begära på hundpromenaden.

Kram!

Svar: Härligaste tiden börjar nu, höstens färger och klar luft utan pollen 😜 hoppas på bra med svamp, får kanske ut å leta... kramar!
Therese Bjärstig

2018-08-12 @ 08:07:41
Linda/Candygirl säger

Ja nu är det tid för ljus... blir ganska mörkt på kvällen. Speciellt om man käkar vid nio som vi gör när vi är lediga... Men jag vill ITNE ha höst. Inte än. Mera sommar, tack.

2018-08-12 @ 20:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: