Fjällsikten och första ljuset

 
 
Igår så var vi på 
årets första julbord
på Fjällsikten i Tåsjö.
 
Supergod mat där
särskilt laxpaten föll
mig i smaken.
 
Stort tack till
Extreme Loggers för
en trevlig dag och
kväll!
 
Planen var egentligen
att stanna kvar och sova
men min mage har spökat
en del på sista tiden
(gissar på magkatarr)
så jag liftade hem med
Idah och Tim.
 
Sååå skönt att vakna
i sin egna säng och nu
har jag och Eroz varit ut
för morgon rastning.
 
Adventspaketen ligger
i barnens strumpor och
jag har en stor kopp 
chaite som jag ska 
smutta på och
vänta in kalendern.
 
Både TV och radio-
kalendern verkar lovande
utifrån gårdagens avsnitt.
 
Dagens planer är att
hämta hem barnen,
plocka fram granen
och klä den, samt så
ska barnen sjunga i
kyrkan ikväll.
 
Önskar er alla en fin
och fridfull 1:a advent!
 
 
 



Linda/Candygirl säger

Åh radions har jag glömt bort. Kanske måste komplettera min ljudbok med adventskalenderlyssning. TVns gillar vi skarpt.

2018-12-02 @ 16:07:32
ansepanse säger

visst är det mysigt med advent
hade gärna velat vara med och lyssnat i kyrkan
kramar <3

2018-12-04 @ 13:26:33
URL: http://www.kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: