Eroz dag

 
 
Idag har vi fokuserat på Eroz.
 
Både kropp och knopp
har fått sitt.
 
Vi inledde med lite spring i
snön på vår väg till stugan 
som har en bom och är
ett säkert ställe.
 
 
 
 
Vi tränade även inkallning och
lite kontaktövningar.
 
 
 
 
Och nu ikväll åkte vi i samlad
trupp till Åsele för ringträning.
 
Så det är en trött kille som ligger
i sin Biabädd törs jag lova :-)
 
Nu får vi se till att öva på läxan
och ladda för nästa söndag.
 
 



Britt säger

Eroz så stor han har blivit och så fin med sin svarta päls,Lura har också vuxit och är så söt... Han skulle varit här nere hos oss och skällt på älgarna,två en ko med kalv.Håller till här bland villorna,ligger här bakom husen.Lite väl närgångna kan jag tycka.Är dagmatte åt en vorstehertik,och hon blir heltokig när hon ser älgarna.Så nu får man vara på sin vakt..Är så glad att få ha en hund i mitt liv.Går långa promenader,leker och myser vi är ju två äldre damer som passar varann.Men sonen har börjat prata om valp och det ska bli kul.Hälsa och gratta Luran och ha en bra onsdag.Kram

Svar: Hej Britt, hoppas älgarna håller sig på sin kant och att du njuter av vårvintern, äntligen har solen börjat värma! Trots massor av snö så ger det vårkänslor. Här har det ått i ett sista månaden med jobb, jobb, jobb och så aktiviteter, kalas, hundträning och resor på det samt lite förkylningar, så jag har inte förrän idag tagit mig tid för bloggen. Men idag tryckte jag enter och skickade min ansökan så nu känns det som ett ok lyfts från mina axlar! Håll gärna en tumme på lördag, för då ställer vi ut Eroz, känner mig allt lite nervös... Låter mysigt att du har en vovve att umgås med, lyckliga henne som får vara med dig om dagarna <3 VARMATE KRAMAR!
Therese Bjärstig

2018-02-21 @ 13:15:36
Linda säger

Vad stor han blivit. lär han sig fort? Ska bli spännande när han får börja jaga sen.

2018-02-23 @ 10:39:02
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: