Firat

 
Vaknade tidigt i morse och
grattade Bogge med paket 
och sång.
 
Rysligt kallt (-28) så vi hejjade
på tjejerna som körde tremilen
och drack kaffe.
 
Sedan har nära och kära
tittat förbi och grattat Bogge
som fått så mycket fint ❤️
 
Han önskade sig en
semmeltårta dagen till ära.
 
Kylan höll i sig så det blev 
en kall ringträning ikväll och 
dessutom blev jag rejält 
allergisk :-/
 
Fy farao säger jag bara,
ska försöka tina upp fingrar
och tår och pilla i mig lite 
ögondroppar.
 
 
 



åsa i åsele säger

Förstår Din allergi ;-) testade ju ringträning med min rottisvovva i ridklubbens ridhus, men fick avbryta då jag blev sjuk, för min del var ju ringträningen bara på skoj så jag kunde med gott samvete hoppa av.

kram

2018-02-26 @ 07:32:15
Znogge säger

Grattis till Holger och vilken härligt tårta han fick!

Kram

2018-02-26 @ 09:18:41
URL: http://znogge.wordpress.com/
Mammsen säger

Grattis Bogge

2018-03-04 @ 22:14:04
URL: http://Mammsen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: