Fredagsbukett

 
En intensiv och fullmatad
vecka med en del både förutsedda
och oförutsedda händelser gör att
helgen är välkommen.
 
Maken har skotrat till Borga
och jag och barnen ska ha en
lugn och skön myshelg.
 
Trevlig helg!
 
 



Anonym säger

Fina blommor :)

Jag fick blommor av J i onsdags så jag behövde ingen helgbukett :)

Fick Ni inte eller ville Ni inte följa med på skoterutflykt?

Nu har pappa fått tid för operation, han blir inlagd 5 mars i Lycksele. Känns bra att det är klart.

kram

2018-02-16 @ 21:00:32
åsa i åsele säger

Det är ju jag som är anonym...

2018-02-16 @ 21:01:00
Frida - Vita Villan säger

Så fina tulpaner! Hoppar ni får en riktigt mysig helg! Kram <3

2018-02-16 @ 22:05:11
URL: http://viitavillan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: