Lördag

Julkransen får hänga med till påska...
 
Jag tassade ut med hundarna
och skottade lite snö och smög
sedan ner hos ungarna och tog
en skön sovmorgon.
 
Det behövdes!
 
Sedan har vi hejjat på skidtjejerna,
tvättat och tömt tvättstugan, grattat
grannen och ätit god smörgåstårta, 
lekt smakleken och byggt kul saker
av kartonger, dammsugit och
skurat, gjort läxor och ska nu
bjuda farmor på middag.
 
Märkligt så fort hemmet förfaller
om man inte hinner/orkar hålla
efter en vecka eller två...
 
Men nu doftar det iaf nyskurat
så nu tänker jag inte fixa mer utan
njuta av helgen.
 
 
 



Znogge säger

Städning är ett evighetsarbete så det blev till att ta fram dammsugaren här och städa ena toaletten. Tråkigt men skönt att ha det gjort!

Kram och god kväll!

2018-02-17 @ 17:47:06
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa i åsele säger

Städa bör man... jag måste dammsuga, inte bara the dogs som lämnar spår efter sig utan även katten har börjat fälla.
Ogillar ju då det ligger "hund & katt-hår" ihop med dammråttorna ;-)

Trist för M att utflykten slutade med trasig skoter,
igår så gick Js traktor trasig, ett knutkors gick trasigt så nu står traktorn i väntan på reservdel.

Kl 16 ska Elin på bio, när är hundträningen?
Tänkte om tiden passade å Svea ville gå på bio...
Du kan ju höra av Dig senast kl 15 så jag vet om Ni kommer :)

kram

2018-02-18 @ 11:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: