Beauty By Eva

 
 
Fixat naglarna hos Eva idag,
och jag är så nöjd!!!
 
Det enda svåra var att välja 
färg då hon har 370 olika nyanser.
 
Tog en beige/guldig/metallic nyans 
som var rätt neutral denna gång,
men funderar starkt på en grön
eller blå nyans nästa gång.
 
Vardagslyx som piggar upp 💅🏻
 
Rekommenderar Beauty By Eva
varmt, ni hittar henne på både 
instagram och Facebook!
 
 
 



åsa i åsele säger

Snyggt. Har dock nagelfobi så inget för mig.
Jag har en systerdotter i Övik som har egen nagelsalong... hon har jobbat i flera år.

kram

2018-01-30 @ 14:35:50
farmor säger

Snyggt man kanske ska unna sig nåt sånt,piggar upp vardagen.Kram

Svar: Ja, jag är så nöjd. Bra längd, diskret färg och känns som mina egna :-) KRAM
Therese Bjärstig

2018-01-30 @ 17:42:44
Marie Svensson säger

Å så snygga! Avundsjuk sitter jag här med mina kortklippta, omålade barnmorskenaglar... Men det är det värt. Är helt såld efter två veckor på praktik. Kvinnor är helt enastående, vilka krafter, så häftigt! Karlarna är mer veka och lipar mest ;o) //Kram Marie

Svar: Ha ha ha ja du ler åt din beskrivning ;-) Men att föda barn är ju det häftigaste man gör, skulle gärna vara med om det igen, men är nöjd med de två jag har så det är inte aktuellt, men oj så häftigt och mäktigt! KRAM
Therese Bjärstig

2018-01-30 @ 18:28:43
Lena i Wales säger

Snyggt och skönt att bli lite ompysslad!

2018-01-31 @ 08:42:45
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Znogge säger

Så bra det blev. Dessutom så gillar jag den snygga men ändå diskreta färgen!

Kram

2018-01-31 @ 09:39:20
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda/Candygirl säger

Åh så snyggt. Min är så korta nu mitt i vinter. har dom på behandling nu så är dom väl långa om nån månad... bara dom inte knäcks på vägen dit. :-(

2018-02-01 @ 21:09:46
URL: http://www.candygirl.nu
Linda/Candygirl säger

Åh så snyggt. Min är så korta nu mitt i vinter. har dom på behandling nu så är dom väl långa om nån månad... bara dom inte knäcks på vägen dit. :-(

2018-02-01 @ 21:10:01
URL: http://www.candygirl.nu
Anonym säger

fina naglar ❤️jag Skulle villa ha såna naglar. 💅

2018-02-03 @ 19:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: