Miss Clarity

 
 
I somras unnade jag mig en
klänning från Miss Clarity.
 
En svart med blommor som
jag invigde på en släktträff.
 
Dock märkte jag redan vid middagen
att sömmen över ena bröstet släppt
och/eller var lös. Dåligt med tanke på
priset.
 
Klänningen satt inte tight och var
aldrig tvättad. Synd att jag inte 
märkt det tidigare - då hade jag
skickat tillbaka den!
 
 
 
 
Men jag tänkte att jag hade
haft otur, och klickade hem 
en ny Miss Clarity klänning
i veckan. Nu en i trikåtyg
och omlottmodell.
 
Men vad ser jag nu när jag
ska pröva?! Jo, under hålet
för skärpet så har sömmen 
släppt så det är ett litet hål :-(
 
Nu ids jag inte skicka tillbaka
klänningen, utan fixar det själv
med nål och tråd. Dock verkar
dåliga sömmar vara mer en
regel än undantag med detta
märke, så fler klänningar
blir det nog inte.
 
 
 



Frida - Vita Villan säger

Men så tråkigt!! Trodde kvalitén skulle vara mycket bättre på hennes kläder.
Här är tacosen precis intagen och barnen leker med kompisar som ska sova över. Blir tidigt i säng ikväll då både Idun och Elvira tyckte det var morgon kl 4 imorse.. 😴 Kramar! 💕

2018-01-26 @ 18:31:46
URL: http://viitavillan.se
Linda/Candygirl säger

Men fy så dåligt. Reklamera.. eller maila och visa bild i alla fall

2018-01-27 @ 00:22:32
åsa i åsele säger

Kan Du icke ta md klänningarna då Du åker till Umeå?
Så jäkla dyra klänningar och nog trodde jag kvalitén skulle vara så mycket bättre.
Skriv en kommentar i Underbara Claras blogg...

kram

2018-01-27 @ 17:02:47
Anne säger

Trist. Även om det är jobbigt så rekommenderar jag att reklamera. Så de får impulser om att något är fel i produktionen om inte annat 😌

Svar: Ja du har rätt, det borde jag nog göra... önskar dig en fin vecka!
Therese Bjärstig

2018-01-27 @ 18:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: