Sjukling

 
 
 
Föga förvånande blev Bogge
sjuk, han har hostat sig igenom
natten så han får vara hemma 
och vila idag. Dock ingen feber
så jag hoppas han kan gå i
skolan i morgon.
 
Började dagen med att promenera
med Luran till skolan, sedan hem 
och väcka Bogge.
 
Han har fått roa sig med film 
och plattan idag då jag försökt
få ihop de sista lösa trådarna
i revideringen av en slutrapport.
 
Nu är vi nästan där, men jag hoppas
att kollegorna ska kunna bistå med
de sista formuleringarna innan
den går iväg. 
 
Sedan håller jag tummarna för 
en lugnare natt så att jag kan åka till
Umeå i morgon för att vara med på
institutionens interna forskardag.
 
 



åsa i åsele säger

Krya på kram till Bogge,
Jag hoppas Du kan ta Dig till Umeå i morgon,
kör försiktigt då det tydligen kan vara besvärligt väglag.
kram

2018-01-24 @ 21:15:51
Frida - Vita Villan säger

Massa kryakramar till Bogge! Hoppas du kom iväg idag. Kram!

2018-01-25 @ 10:24:36
URL: http://viitavillan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: