Vardag

 
 
Vardag och grötrutin :-)
 
Faktiskt inte alls så dumt med
rutiner, jag gillar det även om vi 
var lite trötta i morse.
 
Men jag har hunnit massor
känns det som och jag håller tummarna
att jag får med en kollega på en ansökan
som jag tror vi skulle vara ett bra team 
att genomföra. 
 
Jag har även hunnit fixa försäkring,
varit och satt in pengar (i vårt kontantlösa
samhälle är det näst intill kriminellt att
sätta in pengar känns det som).
 
Så nu ska jag läsa in lite material
och dricka lite kaffe :-)
 
 
 



Znogge säger

Det finns onekligen en viss charm med vardagens rutiner och man kommer snabbt in dem igen!

2018-01-09 @ 14:40:50
URL: http://znogge.wordpress.com/
Frida - Vita Villan säger

Det är ju ändå himla skönt med rutiner och att få komma igång med vardagen igen. Så får man ju möjlighet då också att längta till helg och lediga dagar. Kram ❤

2018-01-09 @ 16:07:34
URL: http://viitavillan.se
åsa i åsele säger

Har man inte konto hos Handelsbanken så är det rent omöjligt att sätta in pengar... vi har ju Swedbank som varken hanterar pengar eller har några öppettider.

Återgång till vardag har en viss charm :)

kram

2018-01-09 @ 17:53:42
Linda/Candygirl säger

Nja... jag gillar bara dom rutiner jag skapat på min lediga tid. Rutiner manhar för att man måste hoppar jag gärna över.

Men sjukt snygg tallrik.

2018-01-10 @ 22:01:50
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: