100 år

 
 
Igår fylllde svärmor 60 år,
och då även jag snart fyller
jämt så slog vi till och hade
en gemensam 100-års fest
för närmsta familjen.
 
Så trevligt och mysigt!
 
Särskilt glada är vi att
Elias avstod en marknads-
kväll och var med ;-)
 
Det viktigaste var ju att få
umgås, men som grädden 
på moset fick jag både ett
äppelträd som jag alltid 
velat ha och ett superfint
armband på temat jakt.
 
Tack allihopa ❤️
 
 
 
 
Luran hade fullt sjå att
roa småkusinerna 💕
 
Idag väntar en snabb tur
till Åsele så barnen blir 
nöjda, sedan ska jag till
stugan och plantera 
äppelträdet!
 
 



Familjen Enfeldt säger

Tack för en jätte trevlig kväll ❤️ Kram

Svar: Tack för att ni kom och förgyllde dagen, så himla kul och trevligt! Betydde jätte mycket <3
Therese Bjärstig

2018-07-15 @ 20:53:33
Sussi säger

Vad smidigt att slå ihop firandena. Grattis i förskott till dig :) Kram

2018-07-15 @ 22:19:28
URL: http://nouw.com/enkelthemma
åsa i åsele säger

Funderade på ifall Ni var i Åsele idag... väldans varmt och avslaget tycker jag det var, mindre folk än vanligt en marknads måndag.

Kul med kalas och skoj att Ni valde att slå ihop kalaset.

Grattis i förskott <3 kram

2018-07-16 @ 20:51:21
Linda/Candygirl säger

GRATTIS. Härligt med gemensamt firande. och vilken bra present. Jag fick ett äppelträd på morsdag i år. Och det "gamla" äppelträdet fick jag och svärmor gemensamt till morsdag för flera år sen... bra present

2018-07-18 @ 00:00:18
Linda/Candygirl säger

GRATTIS. Härligt med gemensamt firande. och vilken bra present. Jag fick ett äppelträd på morsdag i år. Och det "gamla" äppelträdet fick jag och svärmor gemensamt till morsdag för flera år sen... bra present

2018-07-18 @ 00:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: