Soffa och säng

 
 
Planen var att sätta ihop
vårt grå IKEA kök idag,
men då både vår svarta
kontinentsäng och grå
soffa levererades idag
så har vi haft fullt upp
med att få ihop dem.
 
Ett provisoriskt vitt
brickbord som ska stå
på soldäcket när det byggs
agerar soffbord tillfälligt.
 
Ikväll njuter vi verkligen,
vår dröm håller på att ta
form och jag nyper mig
i armen över den tur vi 
haft som kommit över
detta ställe.
 
 
 
 
Ligger i soffan och
njuter av vyn och ett 
glas rosé.
 
 
 
 
Ikväll blir första natten
i nya sängen i vårt 
miniatyrsovrum.
 
Fortfarande massor av 
målning kvar, listning och
så köket... och tavlor/hyllor
och liknande på väggarna
som ska upp.
 
Men nu pausar jag och
njuter av allt vi faktisk
fått gjort så här långt.
 
 



åsa i åsele säger

Skönt att veta att Du icke legat på latsidan nu när vår date blev inställd ;-) jag hade ju nästan blivit sur om Du bloggat om ett besök på marknaden å fika på Görans :)

Nä men Du, helt allvarligt, det blir ju skitfint *tummen upp* så jäkla duktiga Ni är och ja stugan är ju perfekt för Er.
Vi får försöka boka in ett besök hos Er i stugan, så kanske Elin kan få åka båt?
Jag vet inte om hon åkt båt nån gång... eller typ när hon var kring 3, 4 år åkte hon båt, däremot har hon paddlat kanot.

kram

2018-07-11 @ 21:21:53
Linda/candygirl säger

Men så underbart. Förstår att du njuter...

2018-07-12 @ 11:21:48
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: