Vilken helg!

 
 
 
Vilken helg jag fick!
 
Jag kommer att leva länge
på detta törs jag lova, det
var så skoj, trevligt, mysigt,
ja, alldeles, alldeles underbart!
 
Bästa grannarna x 2 sov dessutom
över, så att vi dagen efter kunde
ta morgondopp och äta frukost
gemensamt och fundera över
mysteriet med korvarna...
 
Var det Tjoffsan?! ;-)
 
 
 
 
 
Eldningsförbudet gjorde att
den tänkta grillmiddagen "brann inne"
bokstavligen, men Catarinas räddade
mig genom att jag beställde kallskuret
som vi käkade och därefter tårta.
 
Jag blev även bortskämd med fina
presenter, bidrag i form av presentkort
på lokala bygghandeln tills vi ska
bygga trädäck, bubbel, en fin blomma
och så en riktig mjärde!
 
Kortet som följde med blomman
och mjärden var det finnaste jag
fått och förtjänar ett eget inlägg,
jag är så glad och tacksam för den
tid Marlene lagt på att göra det <3
 
På fredagskväll tittade min
äldsta bardomsvän med barn förbi
med bubbel och en underbart fin
lykta, så otroligt gulligt och
trevligt!
 
Allberg tittade förbi på lördagen
med en låda fylld med gosaker,
det värmde verkligen!
 
TACK allihopa för att ni
förgyllde denna helgen <3
 
 



Znogge säger

Vilken härlig helg och vilket festligt firande på alla vis. Kul när det blir så lyckat!

Kram

2018-07-30 @ 10:33:50
URL: http://znogge.wordpress.com/
Johanna säger

Vilken härlig helg.

2018-07-30 @ 10:52:18
URL: http://nouw.com/momentsbyjohanna
åsa i åsele säger

Så himla kul *tummen upp*

kram


Om Du vill kan Du ju låna Omgiven av idioter när vi träffas... när vi nu lyckas få ihop det ;-)

2018-07-30 @ 15:01:42
Svea🌈 säger


Mysteriet om Korven tror jag att det är tjofsan och hans tjofsa barn🐭 Kram Svea 🙂❤️

Svar: Ha ha ha jag du gumman, det var nog Tjoffsan <3
Therese Bjärstig

2018-07-30 @ 19:32:28
Linda säger

Va kul att det blev så lyckat. Sånt är så roligt.

2018-07-31 @ 13:57:48
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: