Färg och hopp

 
 
Vi har haft en
effektiv dag i staden för
att köpa mer färg så vi kan 
måla klart i morgon.
 
Sedan ”råkade” det även
bli en studsmatta och piltavla
till ungarna så de har något 
att roa sig med i stugan.
 
Liksom en tavellist, ett brickbord,
pallar, en hylla, tavla, vaser och
annat piff till stugan...
 
Lindex hade dunder rea och
dessutom 30% på det så jag
fyndade även lite kläder till
ungarna samt en mysig kofta
och jacka till mig själv.
 
Grymt snabba och effektiva
var vi och avslutade med en
burgare på Mc Donalds 
innan hemfärd.
 
När vi passerade Dollar i
Ström svängde vi förbi och
bunkrade lite nytto prylar,
flytväst samt fiskesaker.
 
Väl hemma blev det en
sen middag i form av lite
kallskuret plock.
 
Nu natta kudden och ladda
för att få på ett sista lager
färg på väggarna.
 
Sol utlovas till veckan och
då vill jag inte vara inne och
fixa och måla, utan hoppas ta
mig till utsidan av stugan då ;-)
 
 



Linda/Candygirl säger

Jösses vad ni grejar. Men jag förstår ju varför...

2018-06-29 @ 11:37:33
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: