Något för alla

 
 
Jag och barnen har varit
lediga idag och passade på
att bjuda med farmor på
konditori Dorotea.
 
Det finns något för alla
smaker, Luran valde en 
nyckelpiga och Bogge 
slog till på en hjortron-
prinsessbakelse.
 
 
 
 
Farmor nöjde sig med en liten
choklad/lakrits bit medan jag 
passade på att äta lunch i form
av fröbröd med brie, vindelnrökt
skinka och grönsaker.
 
 
 
 
Väl hemma har barnen
hoppat, lekt och spelat.
 
Själv har jag surfat kök
på IKEA till stugan, liksom
kollat efter ny säng och
lite annat.
 
M ska åka och gräva/plana
till runt stugan och tomten
i morgon, och jag hoppas
hinna köpa färg så vi kan
påbörja målandet...
 
Vi kommer inte att vara
sysslolösa i sommar!
 
 
 



znogge säger

Luran har mycket god smak så hade det inte blivit något matigare hade jag också tagit en nyckelpiga. Så kul att se att det fanns Champis för den läsken ser man sällan.

Kram

2018-06-07 @ 10:23:08
URL: http://znogge.wordpress.com/
Johanna - Livet vid havet säger

Så mumsigt att gå på kondis!
Hoppas ni får det mysigt i stugan så småningom! Roligt att ha något att fixa med!
Kram från ett somrigt Skåne!

2018-06-07 @ 10:57:31
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com
åsa i åsele säger

Görans Konditori levererar :) men visst hade dem bytt namn?

Jag hoppas det kommer en dag i sommar då vi kan hälsa på Er i stugan :)

kram

2018-06-08 @ 07:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: