Belöning

 
Här snackar vi läskande
och efterlängtad belöning!
 
Jag och Luran tog femman
runt elljusspåret och i denna
värme var det en riktig utmaning.
 
Väl hemma kom Luran på att
vi skulle göra smoothies.
 
Grymt bra att ha frusen banan
på lut, lite jordgubbar och
så mjölk, jisses så gott! 
 
Nu lite läsning med Bogge
och någon typ av improviserad
middag vad det lider.
 
I denna värme är ingen av
oss så sugna på mat, däremot
har det gått mycket glass ;-p
 
Ska även fortsätta plöja 
pocketen av Grebe som 
jag påbörjade igår, verkar
riktigt lovande!
 
 



Svea🌈 säger

Vad gott med smudi Mums🍓🍌mamma😘

Svar: Visst var det, tack för sällskapet och ideen 😘
Therese Bjärstig

2018-05-24 @ 17:44:05
Sussi säger

Hos er råder äkta sommar minsann :) Så underbart det låter. Kram

2018-05-24 @ 19:18:53
URL: http://nouw.com/enkelthemma
Znogge säger

Imponerande minst sagt att ni tog er runt i denna värme! Tur att det blev en god belöning efteråt :D

Kram

2018-05-24 @ 19:51:34
URL: http://znogge.wordpress.com/
Popprinsessan säger

Gott! Vi gör ofta smoothies på banan, frusen mango, och vaniljmjölk. Visserligen är det ganska mycket socker i vaniljmjölken men det blir mycket mumsigt! Ska dock testa med vanlig mjölk och vaniljpulver istället.

Heja dig som är inne på tredje veckan utan godis! Vi kör inget godis, inga kakor, ingen glass (var dotterns påhitt!!) och jag ska försöka att avstå alla former av dessert. Lite svårt kan det bli med barndop och andra event kommande helger, men jag tar det en dag i taget!

Nu kommer vår första utmaning - helgen! Men det finns massa goda jordgubbar nu och igår köpte jag bigarråer - mums!

Önskar dig en härlig helt!

2018-05-25 @ 09:38:20
URL: http://www.popprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: