På stranden

 
 
 
Det gäller att passa på
när läge finns.
 
Skjutsade tjejerna till 
 stranden då de ville bada.
 
Själv blev jag nog blöt
när barnen fick kasta
vattenballonger på
oss klassföräldrar
idag efter att de
fått glass. 
 
 
 
 
 
 
Jag roade mig istället 
med pocket nr två från
Grebe, och njöt av sol
och ljudet av vågskvalp.
 
Det känns som man 
måste krama det bästa ur
dessa underbara dagar!
 
 Tyvärr så känner sig
Luran inte pigg då vi kom
hem så vi får se vad som 
är på G.
 
 
 



Svea🌈 säger

Mamma du är så snäll Å pappa❤️

Svar: Och du med 🌸
Therese Bjärstig

2018-05-30 @ 18:26:59
åsa i åsele säger

Krya på kram till Svea <3

Elin badade i älven i söndags och har tänkt bada i morgon efter skolan ihop med kompisar.
Jag värsta badkrukan vill inte ens blöta fötterna.

Är första boken Älskaren från huvudkontoret?

kram

2018-05-30 @ 20:54:30
Linda/candygirl säger

Hu... vi har inte vågat bada

2018-06-04 @ 23:26:09
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: