Premiär

 
 
Bagge- och elljusspår
premiär för mig och Eroz
ikväll.
 
 
 
 
Dock låg det rejält med 
snö kvar på sina ställen...
 
 
 
 
...och det var både blött 
och lerigt, tjälen hade inte
gått på andra ställen så där
var det sten och kratrar.
 
 
 
 
Som tur var har jag lärt
mig från tidigare års 
misstag...
 
Så premiären företogs i
kängor och inte löpskor :-)
 
 



Znogge säger

Den sista snön verkar vara envis hos er. Vilken tur att du inte tog löparskor i alla fall men man lär sig.

Kram och god fredagskväll!

2018-05-11 @ 19:51:25
URL: http://znogge.wordpress.com/
Lena i Wales säger

Oh, ni har snö kvar fortfarande.
Klokt beslut att ta kängor, ser jag.
Ha en fin helg!

2018-05-12 @ 08:36:21
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Svea🌈 säger

Vad mysit att springa /gå med hunden ha en bra lörda kram 😘😍😚

Svar: Ja, men ännu mysigare att gå/springa med dig - du är ju min bästa träningskompis <3
Therese Bjärstig

2018-05-12 @ 10:06:40
åsa i åsele säger

Ha ha Du har lärt Dig något den hårda vägen ;-) eller egentlige den blöta... vi är väl ett par stycken som testat gå elljusspår/skogsstigar i träningsskor å upplevt hur kallt å blött det blir rätt snabbt.

Jag var faktiskt å gick efter elljusspåret i torsdagskväll, undvek dock viss sträcka vis av erfarenhet ;-) jag ogillar att bli blöt om fötterna.

Ha en fin lördag, kram

2018-05-12 @ 12:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: