Svettig söndag

 
 
Åkte till stugan på 
förmiddagen och oljade
grillplatsen ett varv till.
 
Blir riktigt nöjd med den
mörgrå nyansen ”aska”.
 
Sedan till pappa/morfar
för att gratta honom på
hans födelsedag.
 
Mumsig smörgåstårta 
till lunch, och sedan hem
för sedvanligt söndagsfix.
 
Nu ikväll gav jag mig ut
på en svettig jogg, det var ett
tag sedan sist... över ett år sedan
jag använt RunKeeper och den
frågade faktisk om jag ätit
kakor?! 😂🤣😅
 
Så med det i åtanke blev 
tilltugget till hockeyfinalen
varken chips eller ölkorv...
 
 
 
 
Hejja!!!
 
 



åsa i åsele säger

Bra gjort!
Du har verkligen varit aktiv denna helg :)
kram

2018-05-20 @ 21:48:47
Linda säger

Haha.. vilken kommentar. Jag tog en längre jogg fredag och en normal nu i morse före jobbet. Sååå mycket roligare när man kan springa i skogen.

2018-05-21 @ 12:37:53
URL: http://www.candygirl.nu/
Svea🌈 säger

Vad mysit att springa /gå eller cykla❤️

Svar: Ja, och när jag väl har fått upp konditionen så kan vi ge oss ut tillsammans - det blir roligt och mysigt! :-)
Therese Bjärstig

2018-05-21 @ 19:53:35
Frida - Vita Villan säger

Ser ut att bli riktigt fint! 👌

2018-05-23 @ 11:14:26
URL: http://viitavillan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: