Födelsedagspresenter


Så himla trist.
Jag har varit med om det typ vid jul,
vilket jag kan ha mer förståelse för... även om jag icke blir glad ;-)
Men nu känns det som om det inte borde vara nått högtryck på internethandling...
kram
Så irriterande när det blir sådana förseningar och visst blir man besviken. Hoppas innehållet är helt för det var lite si och så när jag beställde senast.
Kram
Jag har också jättedålig erfarenhet av Designonline... Samma som du, valde produkter som de hade hemma för att jag skulle få leveransen i tid. Fick tillbaka att något motiv var restat. Ringde dit och bytte ut den produkten och påtalade att det var jätteviktigt att det skickades senast nästa dag. Inga problem, sa de.. Men sedan var det en lång historia av lögner då de skickade en orderbekräftelse sent en kväll och jag svarade att det var för sent, att jag ville makulera ordern. De svarade att det redan var skickat, vilket det inte var, då jag jobbar med samma leveranssystem kunde jag kolla status. Det var så mkt skit och jag vägrade hämta ut paketen - som till slut kom - för sent så klart! Och detta var inte under någon högsäsong..
Men hoppas att det löser sig med presenterna för er del!
Kram