När ljuset brunnit ut

 
 
När ljuset brunnit ut
både bokstavligen och
bildligt talat behöver
man hämta kraft.
 
Det gjorde jag i går, så nu
är jag laddad med ny energi
och har tack vare en inställd
resa till Umeå (jag deltar
via länkt istället)  "vunnit"
sex timmar att göra
stordåd på :-)
 
Så skönt att slippa
stiga upp i ottan och
köra, för att inte tala
om att jag nu kan
nyttja körtiden till
att fundera på en
ansökan som jag
i elfte timmen
klivit på.
 
Detta år har sannerligen
varit ett rekordår sett till
antal ansökningar - och
jag hoppas innerligt att
det också ska rendera
i att ytterligare medel
trillar in vad det lider.
 
 
 



Popprinsessan säger

Å vad skönt att slippa lägga så mycket tid på vägarna!
Fullt upp här idag - fönsterputsning pågår så jag har mycket att fixa i alla fönster sedan :-)
Önskar dig lycka till med ansökan!
Kram

2018-11-28 @ 11:35:06
URL: http://www.popprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: