Äggmackor

 
 
Att få äta frukost i lugn
och ro med tända ljus
är inte dumt.
 
Jag har en toppen 
helg bakom mig då
jag haft riktig kvalitetstid
 och laddat batterierna.
 
Nu är väskan packad
och om ett par timmar
beger jag mig mot
Oslo.
 
Först ska jag dock
se världens sämsta
häxa med Luran och
ladda ned lite poddar
att fördriva flygtiden
med.
 
 



Svea❤️ säger

Länktar redan på dej älskar dej du är de bästast som har hen mej 😍😘❤️😻👍👌

Svar: Du är världens gulligaste <3 Älskar dig!
Therese Bjärstig

2018-10-28 @ 13:36:30
åsa/nalta norland säger

Älskar Sveas kommentar <3

Ha det så bra i Norge, hur tar Du Dig till Oslo tro... är det flyg till Stockholm och sedan vidare därifrån? kram

Svar: Japp, Vilhelmina - Stockholm - Oslo flög jag :-D Gick smidigt dit, men som sagt sämre hem ;-P
Therese Bjärstig

2018-10-28 @ 16:48:39
URL: http://naltax2.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: