Aldrig mer flyg

 
 
🤬👿🤯😤



christin säger

Hur långt har du kommit? Synd att du inte tog sparkaren med då det har kommit en del snö.....

Vad kan man säga....det verkar som att du har otur minst sagt när du ska ut och lufta vingarna. Tänk dej de som ska åka oftare än du, vad gör man? Ändrar så att man kan flyga till Östersund eller Umeå...?

Bamsekram!!

Svar: Ha ha ja, jag hade nog nästan kommit hem snabbare med spark... Eller om jag haft kvasten med mig och flugit själv ;-D Kände mig som en riktigt häxa, men var så arg, och har man inte ens personal på plats som kan informera så kanske man inte ska trafikera en flygsträcka... Men slutet got! KRAM
Therese Bjärstig

2018-10-31 @ 09:04:19
Svea❤️ säger

😍😘❤️

2018-10-31 @ 13:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: