En ängels tålamod

 
 
Jag är nog inte känd för
att ha en ängels tålamod.
 
Jag vill gärna att saker ska
hända nu (eller helst i går)
och ogillar starkt att invänta
besked och utlåtande av
olika slag.
 
Eller att vara beroende av
andra för att själv kunna
fortsätta med mitt...
 
Idag är en sådan dag då
det mesta inte gått som jag
tänkt mig, slag i slag har
motgångar, problem och
missförstånd hopat sig.
 
 
 
 
 
Men i morgon är det en ny
- och förhoppningsvis bättre dag!
 
 
 



Znogge säger

Jag har också otroligt svårt för att vänta på besked eller utlåtande av varje slag. Tycker helt enkelt att det kan vara rena pinan. Jag vill också att saker ska hända nu och ännu hellre redan vara gjorda så mitt tålamod är inte heller det bästa. Privat vill säga för i yrkeslivet har jag inga problem alls med det.

Hoppas att det blir en bättre dag i morgon och att saker och ting löser sig.

Kram

2018-10-04 @ 20:40:25
URL: http://znogge.wordpress.com/
Pauline Hurtig säger

trevlig helg!

2018-10-05 @ 19:58:06
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: