Höstens bästa

 
 
Höstens bästa minne
är utan tvekan jaktpremiären
när jag och Luran fick dubbel
utdelning.
 
På lördag drar jakten igång
igen för min del, så det är
bråda dagar att fixa undan
lite måsten innan dess.
 
Idag fick jag påminnelse
på en review som jag lovat
göra, så det var bara att 
kavla upp ärmarna och
göra den innan jag 
kunde ta kväll.
 
Nu är den dock gjord,
liksom Bogges läsläxa.
 
En kvällspink med Eroz innan
det blev mörkt tillsammans
med Luran har det också
blivit.
 
Nu väntar lite välförtjänt
kvällsmys med nybakad mjuk-
pepparkaka och Morbergs
svartvinbärsglögg.
 
Kanske kom jag i allt för
mycket stämning av
Allers julmagasin?!
 
 



åsa/nalta norland säger

Glögg är gott,
mjukpepparkaka är det länge sen jag smakade.

Jag får lite jul/glöggkänsla då jag har i ingefära i te :)

kram

2018-10-09 @ 21:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: