Höstlov

 
 
Idag gör barnen sista dagen
innan de får höstlov i en
vecka.
 
Det är efterlängtat törs jag
nog lova och vi ska inleda
med en myshelg med 
diverse aktiviteter.
 
Ikväll var det visst 
Halloweendisco, imorgon
Pettson på bio och Bogge
ska övernatta hos kusinen,
medan jag och Luran ska
fixa julklappar :-)
 
På söndag åker jag till Oslo
för att sitta med i en panel
som ska bedöma ansökningar
till Norska forskningsrådet,
så då åker ungarna till 
mormor och morfar för
lite höstlov där.
 
När jag kommer hem
så hoppas jag vi ska hinna
med lite varmbad och kanske
att kusinerna kommer hit 
och sover över en natt.
 
Men nu åter till ansökningarna,
jag vill vara väl förberedd och
påläst så jag kan göra en
bra insats :-)
 



åsa/nalta norland säger

Det är mycket nu... inte klokt hur dagarna rusar i väg.
kram

2018-10-26 @ 13:16:59
Johanna säger

Hoppas ni får ett mysigt höstlov! Vi är hemma & kurerar. Får se om mamma vill passa barnen imorgon som planerat, hoppas. Jag ska nämligen få barnfritt från imorgon kväll efter kören ända till fredag, då barnen ska ha höstlov hos mormor! Undra om jag ens kan sova gott nu när jag får! :P

2018-10-30 @ 10:14:30
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: