Naturens konstverk

 
 
Vägpass är inte min
grej för fem öre.
 
 
 
 
Som tur är skiner solen
och så finns det vackra
konstverk att vila ögonen
på i väntan på en älg.
 
 
 
 
Lavar och mossor är
helt otroligt vackra när
man närstuderar dem.
 
 
 
 
Färgerna och formerna
fascinerar mig. 
 
 
 
 
Nu lite mer kaffe,
för någon älg verkar det
då rakt inte bli.
 
Kanske inte så konstigt
då en passare hade en
björn på besök på 10
meters håll igår?
 
Hade jag varit älg hade
jag nog också försökt
hålla mig undan!
 
 



Jessica säger

Tråkigt att ingen älg kommer, för dej... För mej är det helt ok eftersom jag fick fina bilder;)

2018-10-14 @ 11:49:59
URL: http://korkochkapsyl.blogg.se
åsa/nalta norland säger

Kan vän tänka att jag gärna låter bli att träffa på nån björn... 10meter låter alltför närgånget, möjligtvis om jag satt i bil.

Har Du inte Enzo med då Du jagar?

Här försöker vi komma på bästa lösningen,
det är svårt att veta vad som är bäst.
Men jag måste tänka på Bullen i första hand.

kram

2018-10-14 @ 15:29:58
christin säger

Hej! ja visst är det vackert! Jag tycker mej se att mossan nu "tar igen" det torkan i sommar gjorde att den inte kunde visa för visst är det magiskt att gå på också, tjock och mjuk.


Nu i veckan när du behöver en paus ifrån ditt vanliga vardagsliv så rekommenderar jag dig att gå till Kramforsgården och njuta av allt fint som finns där. Då får både kroppen och själen sitt lystmäte..

Svar: Åhhh har jagat större delen av veckan och stupat i säng om kvällarna, men nu blir jag ju sugen att besöka Kramforsgården, måste kolla upp öppentiderna!!!! Tack för tips Christin <3
Therese Bjärstig

2018-10-14 @ 17:35:40
Znogge säger

Med både björnar och jägare i skogen är det nog klokt för älgarna att hålla sig undan!

Kram

2018-10-14 @ 17:53:10
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda säger

Det kanske blir en björn istället!

2018-10-15 @ 15:03:48
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: