Tjejkväll

 
 
Bogge följde med en
kompis hem för att spela,
äta middag och gå på disco.
 
Luran och jag får således
en tjejkväll på tu man hand 
då pappan jobbar.
 
Vi ska äta sushi och se
film innan jag åker och
hämtar Bogge på discot.
 
 
 
 
 
Vi har även bunkrat
ohemuliga mängder 
karameller på My Way
då de i vanlig ordning kör
Halloween erbjudande
på smågodis.
 
Jag var även in på 
Bolaget och köpte vin
utifrån utseendet på
flaskorna 🙈
 
Man ska inte döma en
bok utifrån dess omslag
och det samma gäller 
nog vin...
 
Men till mitt försvar så är
de främst tänkta att utgöra
blickfång i mina lådor
på väggen.
 
 Nu dock lite glögg och
pepparkakemuffins till 
trefikat så jag orkar med
de sista timmarna innan
det är helg!
 
 



Svea ❤️ säger

De var gott med allt godis vi köpte TACK FÖR DE DU ÄR BÄST SÅ DU VET😍😘❤️👍👌🍬🍭🍫

Svar: Tack för våra myskvällar under lovet, det bästa på hela veckan <3
Therese Bjärstig

2018-10-26 @ 18:36:20
åsa/nalta norland säger

Jag tycker det är så gulligt med dessa söta kommentarer från Svea.

Här blir det en lugn helg ;-) eller kanske inte då Elin har "karateläger" på hemmaplan, både lördag & söndag ska hon vara på Sporthallen å i morgon blir det till att köra skytteltrafik då hon börjar 10, sedan lunch, så tillbaka å sen hem efter dagens avslut.
Eventuellt kanske jag tar en runda på Salig Röra,
har tänkt fynda vita porslinsskålar typ uppläggningsskålar.

Ha en fin kväll, kram

2018-10-26 @ 19:07:27
Pauline Hurtig säger

så gott med godis :)

2018-10-27 @ 20:48:34
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: