Arbetsmoral

 
 
När man får tända ljus,
dricka varm choklad och
äta clementiner...
 
Då vet man att hösten
definitivt är här!
 
Regnat och blåser rejält
(så ankra studsmattorna!).
 
Fördelen med ruskväder
och förkylning är att man
med glädje sitter inne
och pillar på framför
datorn.
 
Och arbetsmoral behövs
då jag ska fila ihop ett första
utkast till en artikel, ta fram en
ny intervjumanual och bistå
vid revidering av en artikel
som just kom åter med
major revisions...
 
Dessutom behöver jag
läsa in mig på lite nya 
artiklar/forskningsresultat 
så jag klagar inte utan 
skalar en clementin till och
fortsätter med mitt :-)
 



Linda säger

Ja så kan man ju också se det. Jag försöker också hitta det få ljuspunkterna som finns. Gillar inte hösten. Då är vintern bättre.

2018-09-26 @ 14:05:58
URL: http://www.candygirl.nu/
Svea 🌈 säger

Vad mysit med ljus tända 🍂🍁

Svar: Visst är det 😊 kom ner på en stund så blir det Ben&Jerry i efterrätt efter Holgers goda middag 💕👌🏻
Therese Bjärstig

2018-09-26 @ 16:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: