Bäddar ner mig

 
 
Ingen jakt idag,
snorar och har ont i
örat så jag och Bogge
ska bädda ner oss
och se film.
 
Var nog att klippa 
gräset, eller gräs och
gräs, det var mer svamp
än gräs på sina ställen...
 
Men förhoppningsvis
var det sista klippningen
för i år. Börjar även vara
dags att montera ned
studsmattan.
 
Det överlåter jag dock
åt maken att göra.
 
För nu väntar LEGO
The Movie :-)
 



Jessica Högberg säger

Hoppas du får krya FORT!! Galet fina lakan...

2018-09-23 @ 12:21:32
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
åsa/nalta norrland säger

Lego the Movie såg jag på bi med Elin för x antal år sedan, sedan dess har Tack å hej leverpastej, gurkan älskar Dig! hängt med :)

Krya på kram

2018-09-23 @ 14:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: