Frukost med vy

 
 
Efter lite ytterligare incidenter
med ett försenat tåg och ett
mastercard som inte fungerade
när jag skulle betala taxin så 
anlände jag sent igår 
kväll till Siena.
 
Dödstrött och mörkt ute
så jag noterade inte 
omgivningen så
mycket. 
 
Så gissa om det var en
knock out att få äta frukost
ute med vy över dalen där
dimman successivt lättade
och avslöjade det böljande
toscanska landskapet 
med vinodlingar.
 
Wow!
 
 
 
 
Dessutom bor jag just utanför
muren till gamla stan och hade
ca 5 min underbar promenad
till konferensområdet.
 
Nu hoppas jag på tre
givande och intressanta 
dagar här i Siena på temat
SuD and plannig!
 
Och kanske lite god 
mat och ett glas 🍷 varvat
med promenader i stan.
 
 



Anonym säger

Wow! som en semester fast med jobb.
Hoppas att du hinner njuta mellan jobben.
kramar <3

2018-09-04 @ 13:32:36
ansepanse säger

fast anonym är jag inte. Det är alltså jag som skrivit härovan
kramar

2018-09-04 @ 13:33:16
URL: http://www.kinaguld.blogg.se
christin säger

det låter för härligt! Så njut!!!

2018-09-04 @ 16:42:25
Znogge säger

Vilken underbar plats att äta frukost på! Där skulle jag kunna sitta länge.

2018-09-05 @ 20:17:41
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: