Höstrusk

 
 
Många säger höstrusk,
jag säger höstmys!
 
Jag har tänt ljus och 
är inne på tredje koppen
kaffe medan regnet
duggar där ute.
Perfekt väder för min
arbetsmoral ;-)
 
Idag väntar möte med
en kollega och planering inför
ytterligare en projektansökan,
kanske två. Vi får se.
 
Bara att kavla upp 
ärmarna! 
 
 



Znogge säger

Själv tycker jag att hösten kan vara både mys och rusk! Hoppas att ert möte går bra i dag.

Kram

2018-09-17 @ 08:42:04
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda säger

visst är det mys när ljusen kan börja tändas och man kan kura under filten. Men jag gillar inte det mörka som kommer nu. JAg greppar förtvivlat efter varje liten solstråle till som visar sig och hoppas att vägen fram till december ska gå fort-fort-fort. Sen får januari och februari helst bara försvinna. Därefter är jag med på tåget igen.

2018-09-17 @ 14:18:05
URL: http://www.candygirl.nu/
christin säger

Jag håller med dej, jag var ute med hundarna när det regnade. Ett fint regn men jag föredrar att det är sol fast då kommer frosten i stället så det är både ock det här med vädret.... Men sedan har jag varit på Tjärnmyra och plockat ihop och burit undan utemöblerna och kollat på knipan som dyker och mår gott i vattnet.
Tur att man kan njuta av alla årstider!

Kram!!

Svar: JA alla årstider har sin charm, och det gäller att ta tillvara på stunderna som skänker glädje i form av sol på näsan, dofter eller vackra upplevelser helt enkelt! KRAMAR och en önskan om en fortsatt fin vecka <3
Therese Bjärstig

2018-09-17 @ 15:08:09
åsa/nalta norrland säger

Jag vet faktiskt inte ifall jag tycker om hösten... eller inte ;-)
Det beror mer på måendet och vädret, lågtryck påverkar mig negativt.

kram

2018-09-17 @ 16:30:15
Pauline Hurtig säger

vad gulligt!

2018-09-17 @ 20:19:21
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: