Regn och plock

 
 
Allt är inte guld och gröna
skogar, förutom att konferenser
innebär långa dagar med ny
information och nya människor
som dränerar en totalt på energi
så är inte heller vädret alltid på
ens sida...
 
Men efter att ha suttit still en
hel dag och rest hela dagen
igår så var jag tvungen att ge 
mig ut, och med ett paraply
i högsta hugg så gav jag mig
iväg för att se Piazza Del Campo.
 
Jag behövde i alla fall
inte trängas ;-)
 
 Men middag på en uteservering
kändes inte lockande...
 
 
 
 
 
 
...så istället gjorde jag min 
obligatoriska runda på en lokal
mataffär - ett måste då jag reser!
 
Med mig på hotellrummet
fick jag diverse lokalproducerad
plockmat som får utgöra kvällens
middag medan jag lyssnar
på En underbar pod innan
jag ska skriva lite på 
en ansökan.
 
Att se TV kommer nämligen inte
på frågan då allt är dubbat till
italienska...
 
Bra för arbetsmoralen
om inte annat ;-) 
 
 
 
 
 
Och jag undrar just om en
viss Hollywood fru designat
hotellets nycklar?! 🤔
 
 
 



Znogge säger

Lite synd med vädret men jag förstår att det har bättrat sig!

Kram

2018-09-05 @ 20:16:18
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda/candygirl säger

Såg ut som smarrig middag

2018-09-06 @ 16:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: