Bokbord

 
 
Idag blev det en
lite annorlunda dukning.
 
Varje familjemedlem
fick nämligen var sin
bok att läsa nu i påsk.
 
Eller maken läser inte,
han lyssnar på böcker
så han fick en kokbok 
med baktanken att
han framgent ska laga 
något ur den ;-)
 
 
 
 
 
Luran och Bogge fick
ytterligare några böcker
ur LasseMaja serien.
 
 
 
 
 
Perfekt att ta med 
och läsa i stugan!
 
 
 
 
 
Själv så fick jag
ett ex av Läckbergs
senaste bok, som jag
dock inte har några större 
förväntningar på.
 
Häxan blev hyllad
men var ingen höjdare
 enligt mig. Men nu har
hon bytt genre så vi
får se om det lyfter.
 
Annars har jag även
två pocket på lut att
ta till och läsa i solen
när vi åker till stugan.
 
För nu har jag
leeeeedigt!
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: