Gömma burkar

 
 
Trots semester så
var jag uppe med 
tuppen, eller iaf 
småfåglarna.
 
Solsken och fågel-
kvitter är inte en
dum väckarklocka!
 
Och tur att jag var
uppe tidigt så jag
hann gömma
barnens påskburkar.
 
 
 
 
 
De fick dem lite
tidigare då de innehåller
så söta påskkalendrar.
 
Och mormor och 
morfar var förbi med 
men påskpeng till 
dem igår 💛
 
Dagens plan var att
åka till Ormsjö och vara
med småkusinerna där,
men jag blir hemma
med Luran som ännu
inte är pigg...
 
Bogge får haka på
farmor dit om han
vill, vilket han med
säkerhet gör.
 
 



Znogge säger

Vilka söta små påskkalendrar! Hoppas Luran är på benen snart igen.

Kram

2019-04-17 @ 15:49:23
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: