Inte bitter

 
 
Jag är inte bitter, 
men nog känns det 
lite surt att vara hemma
nu när vårvintern är som
absolut bäst.
 
Sol och blå himmel.
 
Killarna i huset har
åkt till stugan, men
Luran har feber så
jag är hemma med
henne så hon får
kurera så vi alla
kan vara i stugan
till påsk.
 
Att sova/bo i en rå
stuga är ju inte idealt 
då man är sjuk.
 
 
 
 
 
Själv tänkte jag röja
lite i uterummet och
fixa i ordning på altan
så att jag kan njuta 
av solen där om
inte annat.
 
 



Znogge säger

Vilken otur men det var nog väldigt klokt att stanna hemma med Luran så att hon är pigg i påsk.

Kram

2019-04-13 @ 10:13:15
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Så trist :( men sjukdom är inget man väljer.
Mår Holger bra nu... är det samma lika bacill som gett sig på Svea?

Härligt väder, dumt att klaga ;-)

kram

2019-04-13 @ 13:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: