Investerat och kalas

 
 
Har impulshoppat
nya skor till ungarna
nu när snön börjar 
vara väck ute.
 
 
 
 
 
Själv fick jag mig ett
par nya tights och sköna
skor att promenera i,
för det är väl där jag
får börja efter att
ha legat av mig totalt.
 
Cykeln åkte också fram,
men den har punktering...
 
 
 
 
 
Så kanske får jag istället
packa ryggan och ta en
tur i skogen, men gissar
att jag då måste leta
fram stövlar.
 
Kalas har det också
varit i helgen, igår
firade vi svägerskan
som fyllt 40-år i veckan.
 
Och då hon fick mat, spa
och show på Hallstaberget
så blir det trevligheter
även nästa helg!
 
 
 



Linda/Candygirl säger

Oj. På Hallsta minsann. Nuut av utsikten.

2019-05-04 @ 14:58:33
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: