Orka!

 
 
Idag har vi nått en
vändpunkt på flera plan.
 
Bogges feber är inte
lika hög och hostan
mindre ihållande.
 
 Jag har även kunnat
sova en hel natt och
känner mig som en
människa igen.
 
Det är välbehövligt då
en utmanande dag
väntar.
 
För nu har Luran
feber igen...
 
Hon hade ju bara en
”vanlig” förkylning
sist så jag hoppas
verkligen hon inte
åkt på samma virus
som Bogge. 
 
 
 
 
 
Ikväll hade jag hoppas
kunna duka till middag 
för att fira att ork 
och aptit återvänt...
 
Det blir inte alltid som
man hoppats eller tänk
sig, men det kan ändå
bli bra eller till och
med bättre!
 
 



christin säger

Bästa Theresé nu hoppas vi verkligen att det vänder för er alla i familjen. Men ta det lugnt du också, nog hinner du duka fint äta gott kan ni ändå.

Soliga kramar!!!

2019-04-11 @ 07:39:17
Linda säger

Men fy så jobbigt. Hoppas verkligen det är snabbt överstökat för Luran. Skönt att Bogge är bättre i alla fall.

2019-04-11 @ 12:53:03
URL: http://www.candygirl.nu/
åsa säger

Krya på kram och snälla ta det lugnt nu så inte även Du hamnar i sjuksängen.
kram

2019-04-11 @ 13:28:42
åsa säger

Vet inte om mina kommentarer försvinner helt eller dyker upp senare... krya på kram

2019-04-11 @ 13:30:09
Znogge säger

Aj då, vilken otur. Nu när Bogge börjar bli bättre och du sovit en hel natt så får Luran feber igen. Hoppas det är snabbt övergående så att ni inte smittar runt varandra med bacillerna.

Kram

2019-04-11 @ 19:21:41
URL: http://znogge.wordpress.com
Znogge säger

Hmm... Undrar vart min kommentar tog vägen men blogg.se verkar ha lite problem just nu.

Kram

2019-04-11 @ 19:25:01
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: