Påsklov

 
 
I morgon börjar 
barnens påsklov och
Bogge är nu frisk men 
Luran har ont i örat 
och får nog inleda
lovet med en tur
på VC är jag rädd.
 
Själv jobbar jag i
två dagar innan även
jag har påskledighet.
 
Jag får börja planera
mat och annat då vi
åker till stugan.
 
Min lax och sparrispaj
är ett måste till påsk!
 
Maken och Kimmen
har satt in solarventen
i stugan så fortsätter
solen lysa så har vi
bättre förutsättningar
att få varmt i stugan.
 
Annars så är det som
sagt sjukstuga, och
jag klättrar så smått
på väggarna...
 
Blev en snabb tur 
på Dollar idag och 
lunch med svärmor iaf.
 
Välbehövligt!
 



Znogge säger

Stackars Luran. Ont i öronen är inte roligt alls :-( Hoppas att ni alla är friska och krya till påsken i alla fall.

Kram

2019-04-15 @ 10:35:40
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: