Solen lyser

 
 
Ja, solen lyser - alltid
något att glädjas åt!
 
Luran är lite piggare
men inte bra, medan
Bogge är sämre.
 
Stackarn har legat
hela dagen och bara
fått i sig lite fil och
en banan förutom
vatten...
 
Tycker så synd
om honom <3
 
 
 
 
Själv hade jag sådan tur
att svärmor kom förbi
med två buketter
med tulpaner.
 
I går kastade jag
de rosor jag fick av
henne sist, så jag har
en svärmor som sett
till att jag inte behövt
köpa en fredagsbukett
på nästan en månad!
 
 
 
 
 
Hon lämnade även
lite godsaker till
barnen som de
förhoppningsvis
kan avnjuta då
de piggar på sig.
 
Själv har jag haft
en rätt produktiv dag
där jag förutom ett möte
har hunnit reda ut lite
praktikaliteter kring de
ansökningar jag granskar,
samt så har jag fått iväg
min deklaration! Yey!
 
Dessutom fick jag
förfrågan att ingå i ett
kommande bokprojekt
som verkar spännande,
och det tackade jag
givetvis ja till :-)
 
Nu hägrar helg och
välbehövlig ledighet.
 
Vi får inrikta oss på
att kurera och vila oss
i form helt enkelt.
 
Önskar er alla
en härlig helg!
 
Må solen lysa på er,
och bacillerna lysa
med sin frånvaro ;-)
 
 
 
 



åsa säger

Men så tråkigt att Ni fortfarande är sjuka, stackars Bogge <3 krya på kramar

2019-04-06 @ 11:48:47
Znogge säger

Vilka vackra buketter!

Hoppas att solen fortsätter att lysa och att hela familjen är pigg snart igen!

Kram

2019-04-06 @ 12:24:56
URL: http://znogge.wordpress.com
trollet säger

Men fy, stackars, hoppas det kryas å det snaraste så ni får ut och njuta lite av solen. Gullig svärmor som kommer med blommor!

2019-04-06 @ 18:38:07
URL: http://lchftrollet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: