Virus

 
 
Även Luran har ett
elakt virus som börjat
i halsen, sedan öronen
och nu bihålorna...
 
Feber idag igen och hon
ligger i soffan och vilar
med ont i bihålorna :-/
 
Verkligen trist start
på påsklovet för henne
med tanke på det
strålande vädret ute.
 
Tur i oturen att vi har
en ny stor soffa så att
hon iaf kan byta hörn
lite då och då när hon
ligger och vilar.
 
Vi är sjukt nöjda
med detta "fynd" :-)
 
 
 
 
 
Nu rymms hela familjen
i soffan utan att behöva
trängas.
 
Och ja, mattan SKA
vara liten (grannen tycke
jag skulle investera i en
större...) men denna tid
på året så måste den
vara liten annars luktar
hela vardagsrummet
blöt jämthund då mattan
runt bordet är Eroz
favoritplats...
 
Och på tal om virus
så har jag nog drabbats
av ett shoppingvirus.
 
Klickade hem massor
av väldoft från Rituals,
hårda påskpaket till hela
familjen från Adlibris
samt ett par ljusstakar
från HM home.
 
Hoppas allt hinner
komma innan påsk,
 framförallt böckerna,
då jag längtar efter att
sitta i solen och läsa!
 
Nu väntar dock
strax handledning och
sedan fortsatt läsande
av ansökningar innan
jag tar påskledigt
även jag :-)
 
 
 



Znogge säger

Vilken otur för Luran och så tråkigt att börja påsklovet på det sättet. Soffan ser i alla fall väldigt fin och mysig ut!

Kram

2019-04-16 @ 10:12:13
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Soffan inbjuder till soffhäng :) om Ni nu tar å motar ut viruset så kommer jag å hälsar på... vi kan ju ta en lunchdate bara Du å jag. En räkmacka från Görans vore ju inte helt fel :)

Så jäkla trist för Svea, ja för alla då mycket av påskledigheten var tänkt att tillbringa ute, i stugan, på skoter.

Krya på kramar och ha en så Glad Påsk Ni nu bara kan <3

2019-04-16 @ 13:33:00
Eva säger

Hej! Är på jakt efter en soffa och den här såg ju himla bra ut, jag undrar var ni köpt denna?

Svar: Den köpte vi begagnad, men har funnits och finns kanske fortsatt kvar i MIOs sortiment, den är ursprungligen inköpt där!
Therese Bjärstig

2019-04-23 @ 12:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: