En morgon med Hansen

 
 
Morgonpromenaden med
Anders Hansens sommarprat
var magisk.
 
Har ni inte lyssnat på
hans prat så gör det!
 
Hansen har bland annat skrivit
boken Hjärnstark, och har
måga kloka saker att säga
om motion, stress, psykisk
ohälsa, sömn, krativitet
och mobilen/digitalisering.
 
ALLA borde lyssna på hans
prat då det ger både bekräftelse,
tankeställare och kanske en
spark i baken.
 
Dessutom imponerades jag
av hans sätt att kommunicera
forskning på ett intressant och
lättillgängligt sätt.
 
 
 
 
 
Livet serveras inte alltid
på ett silverfat.
 
Men man kan hjälpa
det på traven ;-P
 
Nu frukt, vatten och kaffe
serverat på gårdagens
Kupan-fynd innan jag ska
ta mig an och fortsätta
min arbetsdag!
 
 



Lena i Wales säger

Jag lyssnar på sommarpratarna som pod, många bra program.
Tack för tipset om denna pratare!
Ha det bra!

2019-08-28 @ 10:42:26
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Linda/Candygirl säger

Många har sagt att det var bra. Jag har inte hört ett enda sommarprat i år. Har liksom inte hunnit lyssna på nåt i sommar. Inte böcker och knappt poddarna jag följer.

2019-08-28 @ 13:09:18
URL: http://www.candygirl.nu
Znogge säger

Vilken härlig morgon! Jag har inte hört en enda sommarpratare i år så frågan är väl om det blir av... Hans bok fastnade jag tyvärr inte för.

Kram

2019-08-28 @ 15:51:56
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Är ingen som lyssnar på varken radio, sommarpratare eller poddar.

Bra gjort att Du tog Dig ut *tummen upp*
kram

2019-08-28 @ 21:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: