Första dagen avklarad

 
 
Vardagen är åter för min
del men jag  behåller 
lite semester känsla 
då svärmor kom förbi
på middag och lämnade
ett gäng tidningar att
bläddra i.
 
Ikväll är jag dessutom 
bjuden på pyjamas-
party, så vi får se om
det blir sovmorgon
i morgonbitti ;-)
 
Beror helt vad Luran
har kokat ihop för något!
 
 
 
 
 
God natt ❤️ 
 
 
 



Znogge säger

Skönt att kunna mjukstarta lite. Det lät spännande med pyjamasparty :D

Kram

2019-08-05 @ 20:57:35
URL: http://znogge.wordpress.com
Marie Svensson säger

Laddare.. :-) Viktiga saker som inte stod på packlistorna på våran tid. Minns att det alltid stod toalettartiklar och jag först inte förstod vad det var. Ha ett mysigt pyamasparty! //Marie

Svar: Ha ha ja det där med toalettartiklar var jag med fundersam på, typ en egen spolknapp eller vad?! ;-D Och japp, laddare är nog viktigare än tandborstar nu för tiden... Hoppas annars att du/ni njutit av en fin sommar <3 KRAMAR
Therese Bjärstig

2019-08-06 @ 12:07:17
Johanna säger

Så spännande med pyjamasparty!

2019-08-18 @ 20:55:13
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: