Morgonpepp

 
 
Vaknade vid femtiden och tänkte
ge mig ut på en morgonpromenad,
men regnet som smattrade mot
rutan fick mig att dra täcket
över huvudet istället ;-P
 
Masade mig ner någon timme
senare och tog en kopp kaffe
och kickade igång arbetsdagen.
 
 
 
 
Tur att jag fick en leverans av
tavlor i går, den ena av dem
ger sannerligen bra morgon-
pepp om man man har en
trög start på dagen ;-)
 
 



Znogge säger

Lite morgonpep skadar verkligen inte, speciellt inte när det regnar.

Kram och trevlig fredag!

2019-08-23 @ 15:56:03
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Ogillar verkligen att behöva kliva upp tidigt på morgonen å då får jag ju ändå återvända till sängen nån timme senare.
Idag blev det att gå ut mellan regnskurarna,
men i kväll har det ju varit hyfsat väder.

kram

2019-08-23 @ 21:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: