Skam den som ger sig

 
 
Jag må ha skavsår,
men det går att avhjälpa
med compeed och
nya skor.
 
Bogge följde med
mig även idag på en
runda runt sjön.
 
Nästan så att det
nu blivit en vana ;-)
 
 
 
 
När vi var klara så
stannade vi på fiket
för att fylla på lite
i magarna.
 
 
 
Jag slank även in hos
Camilla för ett årligt frisör-
besök, så nu är rufset en dm
kortare och förhoppningsvis
går det att kamma igenom
utan tovor numera.
 
Synnerligen effektiv 
lunch/friskvård!
 
 



Anonym säger

Det är verkligen sällan man ser Champis numera men jag tycker den är riktigt god. Tillbehören såg inte fel ut heller ;-)
Så skönt att få kapat kalufsen en bit och fint blev det.

Kram

Svar: Japp champis och portello är gamla godingar, och frågar du mig s slår loranga fanta varje dag! :-) KRAM
Therese Bjärstig

2019-08-20 @ 15:53:25
åsa säger

Hej fina Du så härlig bild på Dig <3
Hittills har inte en enda av mina promenader gjort att jag hamnat på Kronan å kunnat få lite go' fika ;-)
kram

2019-08-20 @ 21:17:26
Linda/Candygirl säger

Det håret. To die for! Om jag åtminstone fick ha hälften

2019-08-21 @ 15:04:52
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: