Viloläge

 
 
Efter en intensiv dag
har jag nu intagit viloläge.
 
Ett tecken på en intensiv
dag är när man kvart i fyra
inser att man ännu sitter i
pyjamas framför datorn
och bara har fått i sig
tre ägg och kaffe...
 
Men å andra sidan har
jag betat av allt det
jag tänkt mig!
 
Så nu njuter jag efter att
ha tagit en dusch och 
fått på mig en klänning
(notera färgmatchning!)
samt fyllt magen med 
hemmagjord pizza.
 
Bogge cyklade iväg på
gratis sommarbio med
en kompis, och Luran 
hänger med en vän så 
något sällskap på en 
kvällspromenad verkar
jag inte få...
 
 



christin säger

Men!! Du har väl det finaste sällskap du kan ha!!!! EROZ, den fina glada pojken....

Njut av solen!!

Svar: Helt klart har jag det <3 Men han pratar inte så mycket, ibland är det bra med någon som svarar på alla ens frågor och funderingar ;-D Fast ska man njuta av tysnaden och naturen så är vovven definitivt bästa sällskapet! KRAM
Therese Bjärstig

2019-08-21 @ 18:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: