Bling bling och bad

 
 
Blev så förtjust i
dessa örhängen,
och det blev visst
Luran med...
 
Så när grannen var
i stan bad jag henne
bunkra några par så
vi båda har och så ett
i reserv om/när vi råkar
tappa dem.
 
För här i huset finns
det gott om udda och
omaka örhängen och
strumpor.
 
Men till det priset så
gör det inte så mycket
om man råkar mista
ett örhänge.
 
Ska strax masa mig iväg
mot badhuset, får bli ett
lungt lite längre pass idag.
 
Perfekt att kombinera 
friskvård och lunch till
lite välbehövlig rörelse!
 
 



Lisa säger

Verkligen snygga örhängen :)

Svar: Ja, jag fastnade som för dem, och dottern med, så nu har vi ett par uppsättningar :-D
Therese Bjärstig

2019-12-18 @ 15:22:08
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
åsa säger

Hit å dit funderar jag på om jag ska testa hål i öronen... igen,
typ tredje gången gillt då borde det kanske funka?
Blev ju så jäkla allergisk då jag tog fler hål i ett öra så det fanns inget annat än skrota örhängen å låta hålen växa igen.

Jag har trott Elin skulle vilja ta hål i öra men icke det.

Hur har Du det i ryggen, känns det bättre?

Jag var in på Magasin Mix men fann ingenting.

Shoppade däremot hos Bergman :)

kram

2019-12-18 @ 17:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: