Det finns gäster...

 
 
 
...och så finns det gäster!
 
Att istället för en blomma
komma insläpande med
en julgran (!) som ställs
i köket samt dumpa av
si så där 7-8 påsar
skumtomtar på
köksbordet samtidigt
som 17 marchaller
tänds ute på gatan
det är svårslaget :-)
 
Galet(!) roligt.
 
En toppen helg på
alla sätt och vis.
 
Vi fick en god middag
i Gafsele och umgänge med
nära och kära, och jag har
hunnit med promenader,
bak med grannen samt
lite regelrätt slöande
i soffan.
 
Sammantaget gör allt detta
att det känns som om det finns
energi bunkrad för att orka en
ny vecka.
 
Bara två veckor kvar
till jul och julledigheten :-)
 
 



åsa säger

Inte dåligt med en gran och skumtomtar :)

Tråkigt Du inte kunde gå på bio... kanske visas filmen en gång till ifall det är fler som vill se.

Hade nästan tänkt köra till Dorotea dag men då natten varit mindre god och jag behövt ta Citodon + Paraflex kändes bilkörning onödigt när jag kan välja.

Igår klickade jag hem julklappar till Elin,
galet mycket ;-) men det hade kunnat bli mer :D
Elin hade en önskelista som jag typ betade av :)

kram

2019-12-09 @ 12:49:42
znogge säger

Kan väl inte bli mycket bättre än så!

Kram

2019-12-10 @ 11:23:37
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda säger

Vilken skum tomte! haha.. perfekt present ju.

2019-12-10 @ 22:06:34
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: